Klachten

Toch kan het soms fout gaan. Vergissen is menselijk. Misschien heeft u een verkeerd artikel ontvangen of is de hoeveelheid niet juist. Misschien dat de bezorging wel erg op zich laat achten. De tevredenheid van de klant staat bij ons voorop. Wij willen er alles aan doen om alles correct af te handelen en een betrouwbare webwinkel te zijn. Hoewel wij ons kunnen voorstellen dat u in deze gevallen bent teleurgesteld, vragen wij graag om uw begrip en geduld. Bij voorbaat bieden wij van saleforall.nl  alvast onze excuses aan voor deze fouten, vergissingen en vertragingen.

Ook uw suggesties voor de verbetering van de webshop van saleforall.nl , over onze producten, over de dienstverlening, of mist u bepaalde informatie, enz . Laat het ons weten! Mails ons via info@saleforall.nl

Heeft u een vraag, een klacht of een suggestie? Neem dan contact met ons op.

Telefoon -06 5591355 (van 9,00 tot 19,00 uur )

E-MAIL: klantenservice@saleforall.nl 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.